• Gepubliceerd door
  • 18 mei 2022
  • Tags

Terugblik algemene ledenvergadering 2022

Dankbaar kijken we terug op onze algemene ledenvergadering van dinsdag 17 mei. Dit jaar konden we elkaar weer fysiek ontmoeten in De Aker te Putten. Met zo’n 130 vrouwen was het een fijne dag.

Na een kopje koffie of thee opende Gertruud de Koeijer de vergadering en werden er wat huishoudelijke mededelingen gedaan. Er werd afscheid genomen van twee bestuursleden: Tjeerda Kuyt en Jantine Kats. We konden ook een nieuw bestuurslid begroeten in de persoon van Willeke van den Berg.

Na de lunch in het zonnetje werd de middag voortgezet door ds. A. van Zetten uit Bennekom. Hij leidde de Bijbelstudieserie voor het komende winterseizoen in met als thema; ‘Psalmen dichterbij’. In zijn inleiding noemde hij o.a. dat de Psalmen eigenlijk Hemels pastoraat zijn. ‘Voor iedere situatie in ons leven is er wel een Psalm’. Mooi om daar komend seizoen mee aan de slag te gaan.

Na deze inleiding werd er nog met elkaar Psalm 8 en 131 in koorversie gezongen o.l.v. Meta Hovius en werd de vergadering afgesloten.

Met dankbaarheid kijken we terug op deze fijne dag!